Akvarielagret

Siter nu och har lunch på min praktikplats :P. Har skrapat akvarier, fyllt på med fisk flingor i påsar, rengjort täckglas åt saltvatten fiskarna. Varit skönt att haft nånting och göra hela förmiddagen =).

I går kväll var vi iaf och gick runt å jyrade i gamla stan, östermalmstorg å så :P. Har varit igång ute på kvällarna alla dagar vi varit här hittills, jobbigt.
Ikväll blir de jäkligt lungt!

Jag tror jag uppskattar norrbotten mer nu, för de är som annorlunda här i Sthlm. Lite skog dör man inte av :P.

Jag längtar tills jag får sova i min egna säng :D.
Ska dra å stor shoppa på lördag å så kommer mia hit också =). Tror vi skulle ut och käka nånting gott senare på kvällen dessuto, gott =). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback