"Första gången"

Fått känna på i en dag hur det känns att vara 18 år. De är inte så jäkla speciellt iaf inte ännu. Har köpt snuns,cigg å cider på coop redan ^^. Sen beställt en mellanöl på Kina, hon som jobbade trodde då fan inte jag var 18 :P, så jag fick dra fram legget.

Känns nog bättre sen då jag far på Alko och krogen ;D. Fast jag har inte så jätte bråttom egentligen. Jag väntar hellre och går ut med närmare vänner till mig första gången, än att gå ut med några bekanta som jag annars inte umgås med så mycket. Visst kan de vara roligt =), men första gången ska vara speciell ni vet ;) haha.

Blir en lugn och skön påsk i varje fall ^^ Dags att umgås med familjen/släkten :P.

Ska fira mig på fredag hemma, och åker hem imorgon på dagen.

Har fått endast en present idag från Sofia, ett snygg tubtop linne och en liten påsklök ^^. Skulle väl få av dom andra efter påsk, segrövarna ;P.

Nu är jag helt färdig för idag. Varit vaken i minst 20 timmar...huvva dags för sängen kan jag då säga, ska bli så skööönt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback