Jävla länstrafiken !

Skulle åkt till Kalix 12.15 från Öjebyn. Men tror ni jag fick det, nä! Jävla allergiker, fan alla som har djur går runt med hår från djuret på kläderna och det är samma sak. Om man är så allergisk ska man inte ens sätta sig på en buss utan att tagit allergitabletter. Blir så förbannad!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska jävla göra en protestlista om att man ska få ha djur på varenda buss. För om man bor utanför städer här uppe, går de ingen kustbuss, med allergiker utrymme. Dom kanske borde göra allergiker utrymme på alla bussar också.

Kommentarer
Postat av: Elin

du skrev: Låter ju bra med gratis sms ^^. Jag behöver också plugga under påsklovet tragiskt nog :S.

jag svarar: plugga på lovet är aldrig kul:( men måste man så måste man..

Postat av: Elin

svar: haha jag kände att jag var tvungen att skriva så eftersom jag inte har bloggat på några dagar så folk kanske glömmer vad dom skrev:)

ja men exakt:D

2008-03-20 @ 23:17:40
URL: http://elinelinelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback