Jour

Som vanligt har jag inte tagit tag i alla skolarbeten som ligger på hög :S Börjar få smått panik !
Har iaf fått storstädat toaletten, kastat gammalt smink och sånt. Har en ovana att aldrig slänga gammalt smink ^^. Dammsugit hela lägenheten och diskat + plockat bort lite kläder och sånt, så lite arbetsam är jag =). Men på fel område just nu :P

Har ett stort prov i Idrott b på onsdag, som kommer gå så jäkla bra...or not :S. Sen ett arbete i djur i park och inlämmning av kretslopps frågor, Jippi :/...
Men jag heter Natalie Öhman så det är inte allt :P har ett svenska reportage också att få färdigt, skulle varit inne för en vecka sen.

Aja har jour på skolan nu imorgon bitti och onsdagmorgon. Måste stiga upp halv sex ungefär, om jag ska hinna duscha å de så kommer jag behöva stiga upp fem på morgonen! Seriöst jag är inte en morgonmänniska. Hur kan en skola sätta in en sån tidig jour på morgonen !?
Jag borde inte gå på en Naturbruksskola egentligen..suck men man får göra det bästa av situationen.

Har min hund till salu för 1 kr

image53

skämt åsido är jag så less på henne just nu..ingenting duger :S

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska vara glad att du slipper ha jour klockan halv sex det är värre och jag är mer morron människa än du :)

2008-03-17 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback