Kalix

Nu är jag i Kalix, efter att min brorsa kom och hämta mig vid två tiden idag. Har inte gjort så mycket här fick mina presenter : en elvisp, lite pengar, pengar till mobilen å en låda för verktyg :P. Får ju också körkortet så förväntade mig inte så mkt ^^. I morgon kommer andra släktingar och då får jag lite mer =).
Sen så har jag joggat 4 km, 100 sit-ups =). Känner mig lite nyttig även fast jag käkat onyttigt idag :P.
Varit en snabbis och övningskört, handla å kollat på bilen ^^.

Blir ju då tårta och sånt imorgon mums :D. Alltså onyttigt men ska stiga upp lite tidigare än vanligt imorgon tror jag och jogga, å få gjort färdigt reportaget i svenskan. Sen måste jag ta tag i djur i park arbete under helgen tyvärr :/. De är dom högst prioriterade sakerna nu som måste få gjorts innan ja tisdag iaf. Då kan jag känna lugnet litegrann iaf =). Har massa kvar ändå men nånting som är borta.

Kommentarer
Postat av: Elin

svar:haha samma här^^ mitt mminne är inte det bästa^^

Postat av: rania

ha bra dag :)

2008-04-22 @ 12:53:39
URL: http://ranias.blogg.se
Postat av: emelie

Nej, då ska jag till usa ;)

2008-04-22 @ 20:04:08
URL: http://www.e6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback