Myndig ;D !

Då vart man 18 år idag då ^^. Skönt, men nu känner jag mig lite gammal :P.
Kommer få 20 års-kris sen ;D.

Steg upp fem i morse idag för att hinna fixa mig i ordning innan jouren som började före sju. Klarade iaf att stiga upp =). Jouren var som vanlig, gav mat, bytte vatten och rensade burarna. Och Roxie var ju där också, jag tror hon älskar att vara där ^^. Chincillorna rymde dessutom :P.

Har just varit och ätit frukost och sett de hemska grattis bilderna som är uppsatta på mig på skolan! Går inte att beskriva hur fula dom är ^^.




Efter skolan ska jag och Marren sitta och göra Idrott b provet på omprovstiden, så roligt. Kommer ta en 80 min att göra :S.

Då vi skrivit det ska jag rusa hem med Roxie, hoppa på bussen och fara på Kina och käka, jag, marren, sara, karin å malin ^^. Därefter fika hos mig ikväll och då kommer Sofia dessutom ;D.

Funderade på att fara på coop å handla cider eller nått bara för att få använda legget =) haha.


Kommentarer
Postat av: malou

grattis i efterskott,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback